INOCITY

Vatandaş İlişkileri Yönetimi

Çağrı merkezi, mobil uygulama, sosyal medya ve web portalı entegrasyonuyla vatandaşlarınızın her temas noktasından gelen istek, şikayet ve geri bildirimlerini tek merkezde toplayın. Anket modülümüzle ise halkınızın ihtiyaçlarını ve memnuniyet düzeyini ölçerek daha veri odaklı hizmet politikaları geliştirin.

Vatandaş İlişkileri Yönetimi

Çağrı merkezi, mobil uygulama, sosyal medya ve web portalı entegrasyonuyla vatandaşlarınızın her temas noktasından gelen istek, şikayet ve geri bildirimlerini tek merkezde toplayın. Anket modülümüzle ise halkınızın ihtiyaçlarını ve memnuniyet düzeyini ölçerek daha veri odaklı hizmet politikaları geliştirin.

Vatandaş İlişkileri Yönetimi

Akıllı Çağrı Merkezi Yönetimi

"Gelimi IVR süreçleri herhangi bir ek gelitirme yapmaya gerek kalmadan akı diyagramları aracılıgıyla kolayca tasarlanabilir. Kalite yönetimi sayesinde çagrı merkezi operatör

Tüm Sosyal Medya Hesaplarınızı Yönetin

E-posta, Whatsapp, Facebook, Facebook DM, Instagram Instagram DM, Youtube, AppStore, Google Play, Google Yorumlar, Canlı Sohbet gibi tüm kanallardan ChatGPT destegi ile yönetilerek vatandaa anlık cevaplar dönülebilmesi saglanmaktadır. Yapay zeka destegi sayesinde sistem vatandalara otomatik cevap vererek i yükünün azaltılması saglanmaktadır.

Harita ve Yapay Zeka Destekli Talep Yönetimi

Farklı iletişim kanallarından gelen talepleri yapay zeka desteği ile doğru birimlere yönlendirir. İş süreçlerini aktifleştirir, performansı takip eder ve bir dashboard üzerinden sonuçların detaylı analiz edilmesini sağlar. Özelleştirilmiş çözümler sunar ve birimler arası talepleri performansa dayalı olarak takip etmenizi sağlar.

Vatandaş İlişkileri Yönetimi Modülleri

Çağrı Merkezi

Sürükle-bırak IVR akış diyagramları ile anında değişiklikler yapabilir, operatör performansını ölçerek verimliliği arttırabilir. Ayrıca, aynı ekrandan vatandaş / müşteri taleplerini alarak süreçleri hızlandırıp daha detaylı analizler gerçekleştirebilirsiniz.

Görev Yönetimi

İşletme ve kurum içerisindeki görevleri etkili bir şekilde planlayabilir, birim içi ve birimler arası atayabilir aynı zamanda görev yönetim süreçlerini dijitalleştirerek iş akışlarını optimize edebilir ve verimliliği arttırabilirsiniz.

Çözüm Merkezi

Form yönetimi ve yapay zeka kullanarak müşteri taleplerini hızlıca ilgili birimlere yönlendirerek iş süreçlerini hızlandırabilir, kök neden analizi ile eksiklikleri tespit edip detaylı analizler yaparak süreçleri iyileştirebilirsiniz.

Sosyal Medya

Instagram, Facebook, Apple Store, Google Yorumlar, Live Chat, Whatsapp, Google Play...vb çoklu kanallardan gelen müşteri/vatandaş taleplerine anlık yanıtlar vererek ve ya bu talepleri işleme alarak, otomatik hazır cevaplarla süreçleri hızlandırabilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Anket Yönetimi

Hedef kitlenize göre uyarlanmış çeşitli anketler aracılığıyla memnuniyet ölçümünü kolaylaştırarak, SMS göndererek ve ya yüzyüze görüşmeler sağlayarak verilerin kolaylıkla toplanmasını ve çapraz sorgulamalar ile detaylı analiz edilmesini sağlayabilirsiniz..

Proje Yönetimi

İşletmelerin ve takımların projelerini etkili bir şekilde planlamasını sağlayabilir, proje yönetimiyle ilgili kişilere görev ataması yapabilir ve projenin başından sonuna kadar proje durum değerlendirmelerini analiz edebilirsiniz.

Dosya Yöneticisi

Dijital belge ve dosyaları saklayabilir, düzenleyebilir, birim içi / birimler arası dosya paylaşımında bulunabilirsiniz. Aynı zamanda dosyalarınızı bulut tabanlı bir ortamda tutarak kullanıcıların anlık olarak her zaman her yerde yetkileri dahilinde erişim yapmasını sağlayabilirsiniz.

Etkinlik Yönetimi

Kurum içi / kurum dışı etkinliklerin tüm yönlerini kapsayarak etkinlik planlamasını ve yönetimini, daha verimli ve etkili hale getirerek dijital ortamda tutabilirsiniz. Kaynak yönetimi yaparak etkinlik planlarını daha yönetilebilir hale getirebilirsiniz.

Takvim Yönetimi

Kullanıcıların randevularını, toplantılarını ve etkinliklerini planlayıp, kolayca düzenlemelerini ve takip etmelerini sağlayarak zamanlarını daha etkili ve verimli bir şekilde kullanmalarına olanak sağlayabilirsiniz.

Ziyaret Yönetimi

Kurum veya işletmelerin ziyaretçi akışını dijital ortamda tutarak, kuruma gelen ziyaretçilerin kaydını, takibini ve yönetimini kolaylaştırarabilir, güvenlik ve verimliliği arttırabilirsiniz.

Yapay Zeka (ChatGPT)

ChatGPT ile sistemin öğrenmesini sağlayarak sosyal medya ve çağrı merkezinden gelen talepleri anlık olarak cevaplayabilir ve otomatik olarak göreve dönüştürülmesini sağlayabilirsiniz.

Karneler

Belirlediğiniz ilçe, mahalle, departman gibi kriterlere göre projelerinizi, anketlerinizi, envanterlerinizi ve yatırımlarınızı Departman, Lokasyon ve Anket gibi karnelerle ayrıntılı olarak analiz edebilirsiniz. İlgili alanların sorunlarına yönelik çalışmaları projeler, performans verileri ve memnuniyet ölçümleri anlık karşılaştırmalarla inceleyebilirsiniz.

Envanter Yönetimi

Kurum içindeki envanterlerin kayıtlarını dijital ortamda etkin bir şekilde takip ederek yönetimlerini sağlayabilir, varlıkların sürekli güncel ve doğru bir şekilde kaydedilmesini ve analiz edilmesini kolaylaştırabilirsiniz. Periyodik bakımlarını anlık olarak takip edebilir ve kontrol listeleri oluşturabilirsiniz.

Dashboard

Dashboard’ınızda görmek istediğiniz verileri kolayca sürükleyip bırakarak kişiselleştirme imkanına sahipsiniz. Bu platform üzerinde, her bir veri noktasının detaylarına tam bir erişim sağlayarak, departman performansından genel kurumsal performansa, hatta iş süreçlerinin ince ayrıntılarına kadar her yönüyle işlerinizi analiz ve takip edebilirsiniz.

VATANDAŞ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ​

Vatandaş iletişiminizi yeniden tanımlıyoruz. Siz de dijital dönüşümün bir parçası olun!

Belediyeniz ile vatandaş arasında kesintisiz, çok kanallı ve veri odaklı bir iletişim kurmanın zamanı geldi. Çağrı merkezi, mobil uygulama, sosyal medya ve web portalı üzerinden gelen tüm bildirimleri tek platformda toplayan iletişim çözümlerimizle vatandaş memnuniyetini artırın. Anket modülü ile halkın nabzını tutun, hizmetlerinizi onların beklentilerine göre yeniden şekillendirin.

Temel Avantajlar
✅Tüm Kanallardan Erişim: Vatandaş taleplerini telefon, uygulama, sosyal medya veya web üzerinden alın
✅Anında Analiz ve Geri Bildirim: Taleplerinizi raporlayın, aksiyon alın
✅Akıllı Yönlendirme: Bildirimler otomatik olarak ilgili birimlere aktarılır
✅Memnuniyet Ölçümü: Anketler ile vatandaş geri bildirimi sistematik olarak toplanır.

Çözümlerimizi yakından tanımak ister misiniz?